Žemės ūkio technika sparčiai tobulėja. Daugeliui atrodo kad vystantis mašinų pramonei, daugėjant naujų modelių žemės ūkio technika išliko tokia pati. Tačiau šioje srityje tobulėjimas taip pat vyksta gana greitai ir sparčiu žingsniu. Traktorių padangos taip pat nuolat tobulinamos ir atnaujinamos. Taip pat yra daromi įvairūs testai, kad sužinoti, kokios padangų savybės dar turėtų būti tobulinamos, kad ne tik pagerinti ir pagreitinti patį traktorių, sutaupyti degalų, bet ir siekiant apsaugoti dirvą.
Didinant traktoriaus jėgą varantieji ratai daugiau ar mažiau buksuoja. Dėl buksavimo ne tik mažėja darbo našumas ir didėja energijos sąnaudos, bet ir intensyviai gadinama dirvos struktūra. Taip pat dėl ratų buksavimo ir dirvos suslėgimo auginamų kultūrų derlius sumažėja 15 – 20 proc. Traktoriaus riedėjimo pasipriešinimas dėl dirvos deformacijos padidėja iki 1,8 karto. Energijos sąnaudos dirvai įdirbti padidėja 30-40 proc., o degalų sąnaudos – apie 20 proc. Buksavimą galima mažinti mažinant pasipriešinimą traukai arba didinant varančių ratų sukibimą bei vertikaliąją ratų apkrovą.
Normalinė ratų apkrova darbo metu smarkiai kinta, todėl oro slėgis padangos turi būti nustatomas su tam tikra deformacija. Kuo dirva minkštesnė, tuo padanga mažiau deformuojasi, esant tai pačiai apkrovai. Kartu, kuo mažiau deformuojasi padanga, tuo gilesnė ratų vėžė. Traktoriaus padangų deformacija dirvoje, paruoštoje sėjai, yra gerokai mažesnė, negu joms riedant nedeformuojamu paviršiumi, todėl slėgis jose gali būti sumažintas. Padangos slėgis į dirvą priklauso nuo kontakto su atraminiu paviršiumi ploto. Juo padanga daugiau deformuojasi, tuo šis plotas didesnis, ir padanga mažiau slegia dirvos ploto vienetą. Žemės ūkiui skirtų traktorių ir žemės ūkio mašinų padangų slėgis į dirvą turi būti ne didesnis kaip 0,8 kg į kvadratinį centimetrą. Traktoriaus padangų deformacija priklauso nuo oro slėgio jose, juo šis slėgis mažesnis, tuo padanga daugiau deformuojasi.
Šios srities tyrimai buvo atliekami kviečių ražienoje ir artame lauke. Tyrimo plote lauko nuolydis neviršijo 2 proc. Dirvožemio struktūra apytiksliai vienoda.
Šio tyrimo išvados parodo, kad mažinant slėgį padangose mažėja ir buksavimas.