1

Šiuolaikinė reklama internete – ką geriausia rinktis?

Pastaraisiais metais matyti tendencija, kad reklama bene geriausiai įsitvirtina ir savo nišą randa ne kur kitur, o būtent internete. Prie reklamos priskiriamos ir pačios interneto svetainės, jų reklamavimas paieškos sistemoje, SEO optimizacija, reklamuojantys tam tikras prekes ar paslaugas straipsniai ir taip toliau. Dar ne taip ir seniai daugelis interneto reklamą tapatino su reklaminiais skydeliais, taip vadinamaisiais baneriais, tačiau netrukus internetinės reklamos sąvoka pakito ir tapo kur kas platesnė.

reklama internete - ka rinktis

Populiariausia reklamos rūšis internete – SEO paslaugos

Šiandien ypač populiari SEO optimizacija, kurios leidžia pasiekti ilgalaikį reklamos efektą internete. Be to už santykinai nedideles investicijas galima gauti maksimalius rezultatus. Kitaip tariant, tai leidžia sutaupyti ir investuoti į kitas reklamos formas, kurių, tikėtina, po sėkmingos SEO kampanijos gali net neprireikti.

Kuo Jūsų verslui gali būti naudingos SEO paslaugos?

SEO paremtas svetainės pagal tam tikrus raktažodžius iškėlimu Google paieškoje į TOP pozicijas. Metodų, kaip tai daroma, yra įvairių – galioja ir esminiai principai, ir kiekvieno, optimizuojančio svetaines asmens naujai atrasti būdai, kaip tinklalapį paversti lankomesniu ir padidinti interneto vartotojų susidomėjimą.

Vieną reklamą formą keičia kita..

Šiandien įmonių, kurios siekia padidinti pardavimus, pagrindinis taikinys yra reklama internete. Kartais atsisakoma net tradicinės reklamos televizijoje, radijuje, spausdintinėje spaudoje ir reklaminiuose stenduose. Įmonių vadovybė puikiai suvokia, kad laikui bėgant vis daugiau žmonių ima naudotis internetu. Kai kurie ekspertai netgi teigia, kad ateityje liks vienintelė internetinė reklama, o tradicinės reklamos arba visai neliks, arba jos užsakomumo mastai sumažės net kelis kartus.

O kodėl internetinė reklama tokia populiari ir geidžiama?

Yra dvi pagrindinės priežastys: norint sukurti internetinę reklamą, riekia mažiau kaštų, o antra priežastis – ji neretai sulaukia didesnio susidomėjimo nei kitos reklamos rūšys.

Socialiniai tinklai ir reklama

Internetinės reklamos rūšių yra begalės, tačiau šiandien bene visą rinką užvaldė tinklas „Facebook“. Reklamavimo socialiniame tinkle esmė – sukuriama grupė ir siekiama pritraukti kuo daugiau gerbėjų, kurie sektų naujienas. Grupės kūrėjai pasirinktu dažnumu kelia naujienas ar reklamą, kuri kartais yra mokama – tenka ir pagudrauti norint, kad tam tikra informacija pasiektų vartotojus. Facebook tinklas puikiai pasitarnauja tiems, kurie siekia ilgalaikių tikslų ir rezultatų – ši reklamos forma yra lėtesnė, nes norint pritraukti gerbėjų reikia laiko. Be to, norint perprasti visas reklamavimosi Facebook‘e subtilybes, gali prireikti ir specialisto konsultacijos.

Google Adwords

Tikriausiai jei domėjotės interneto reklamos metodais ir būdais, girdėjote apie Google AdWords. Šį reklamos būdą mėgsta tinklalapių savininkai, tai „banerinės“ reklamos forma.

Google AdWords ypatingas tuo, kad geba pritraukti ypač daug klientų. Tačiau esminis dalykas, kaip teigia šios reklamos pardavėjai – kad pritraukiami tik suinteresuoti ir nusiteikę įsigyti reklamuojamas prekes ar paslaugas lankytojai.

Tačiau kaip rodo realybė, tai nėra visai tiesa. Ši reklamos rūšis ypatinga tuo, kad mokama už apsilankymų skaičių – kuo daugiau Google į tinklalapį lankytojų atveda ir kuo ilgiau jie reklamuojamame tinklalapyje išbūna, tuo didesni reklamos įkainiai. Tačiau net ir apsilankius itin dideliam skaičiui lankytojų, įkainiai yra nedideli, tad Adwords reklamą tikrai pabandyti verta.

Adwords reklama kuriama tokiu eiliškumu:

  • Suplanuojamas biudžetas.
  • Parenkami teminiai raktažodžiai. Būtent pagal juos reklama ir bus rodoma. Beje, reklamos kaina gali priklausyti ir nuo raktažodžių populiarumo – kuo jie interneto rinkoje laikomi konkurencingesniais, tuo daugiau už kampaniją teks mokėti.
  • Reklamos teksto kūrimas – pranešimas, kurį matys lankytojai ar tie, kurie nė neįėjo į reklamuojamą tinklalapį.
  • Reklaminės kampanijos priežiūra.
  • Tinklalapio lankytojų analizavimas, rezultatų pateikimas bei kampanijos strategijos koregavimas priklausomai nuo gautų rezultatų.

Taigi išbandykite Jums tinkamiausią reklamos kanalą ir džiaukitės didėjančiu Jūsų verslo svetainės lankomumu.

Sėkmės Jums ir nepamirškite pasidalinti šia naudinga informacija su kitais socialiniuose tinkluose!

Nlp.lt

One Comment

  1. Dėl specialisto konsultacijos Facebook’e sutinku, tačiau, kad gali prireikti laiko pritraukti gerbėjų yra netiesa. Jeigu bus pasitelkta mokama Facebook reklama ir skiriamas pakankamas biudžetas šis procesas gali sutrumpėti iki labai minimalaus laiko, priklausant nuo išsikeltų reklamos tikslų.

Leave a Reply

Your email address will not be published.